قیر نفت پاسارگاد: معرفی انواع قیر نفت پاسارگاد + قیمت لحظه ای

اگر شما تاجر قیر هستید و می‌خواهید بهترین محصولات را وارد کنید یا مهندس و متخصص صنعت راهسازی هستید و از محصولات قیر استفاده زیادی دارید، پس بهتر است در مورد شرکت‌های تولید‌کننده قیر بیشتر بدانید. به این صورت، این دانش به شما کمک می‌کند تا ببینید چه شرکت‌هایی قیر را با چه کیفیتی تولید می‌کنند یا قیمت بندی‌شان چطور است. همچنین، داشتن چنین اطلاعاتی در انتخاب بهتر به شما کمک می‌کند. ما هم در این مقاله از ایران ای ترید می‌خواهیم یکی از شرکت‌های تولید قیر به نام شرکت قیر نفت پاسارگاد را به شما معرفی کنیم. این شرکت چندین سال است که در زمینه تولید قیر فعالیت می‌کند. اما آیا شما می‌دانید که انواع قیر تولیدی و قیمت آنها در این شرکت چیست؟

معرفی پالایشگاه نفت پاسارگاد

شرکت قیرِ نفت پاسارگاد در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. این شرکت در آن سال با هدف مدیریت و بهره‌برداری منابع نفتی در شش منطقه تهران، اراک، آبادان، تبریز، شیراز و بندرعباس کار خودش را آغاز کرد. میزان تولید قیر بشکه‌ای پاسارگاد در هر سال بیش از ۴ میلیون تن است. در نتیجه، قیر پالایشگاه پاسارگاد حدود نیمی از بازار داخلی قیر را به خود اختصاص داده است. همچنین، این شرکت دو پایانه صادراتی در بندرعباس و ماهشهر دارد که از آنجا محصولات قیر را صادر می‌کند.

معرفی پالایشگاه نفت پاسارگاد

انواع قیر پالایشگاه نفت پاسارگاد

شرکت قیر نفت پاسارگاد محصولات قیر خود را در انواع مختلف تولید می‌کند. برای مثال، انواع رایج قیر صادراتی پالایشگاه پاسارگاد عبارتند از: قیرهای نفوذی، ویسکوزیته، قیر عملکردی، امولسیونی، قیر محلول و پلیمری اصلاح شده. قیرهای نفوذی جزو محصولاتی هستند که بنابر درجه نفوذشان طبقه‌بندی می‌شوند و بیشتر کاربردشان در راهسازی است. قیر ویسکوزیته هم قیری است که بر اساس گرانروی‌اش طبقه بندی می‌شود.

قیر امولسیون: معرفی قیر امولسیون + کاربردها

از طرف دیگر، شرکت پاسارگاد محصولات قیر را متناسب با شرایط دمایی مناطق مختلف کشور طبقه‌بندی می‌کند که به آنها قیر عملکردی می‌گوید. همچنین، یک نوع قیر دیگر هم به نام قیر محلول در محصولات نفت پاسارگاد وجود دارد که بسته به حلالیتش در محلول‌های دیگر طبقه‌بندی می‌شود. به غیر از این، تولید کنندگان قیر هم به برخی از قیرها موادی می‌زنند تا بخواهند خواص آنها را اصلاح یا تقویت کنند و به آنها قیرهای امولسیونی و پلیمری اصلاح شده می‌گویند.

انواع قیر پالایشگاه نفت پاسارگاد

صادرات قیر پالایشگاه پاسارگاد

همانطور که گفتیم، شرکت قیرِ نفت پاسارگاد ۲ پایانه در مناطق بندرعباس و ماهشهر دارد. نام ترمینال صادارت قیر در بندرعباس شهید رجایی است و با مسیر اصلی بین‌المللی کشتیرانی در خلیج فارس فاصله زیادی ندارد. در این پایانه چهار مخزن با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب وجود دارد. همچنین، در ماهشهر در بندر امام خمینی هم یک پایانه صادراتی وجود دارد که دارای چهار مخزن ۳۵۰۰ تنی است. این پایانه هم مثل خلیج فارس با دریا ارتباط نزدیکی دارد. به این صورت، شرکت نفت پاسارگاد می‌تواند محصولات قیر Bulk نفت پاسارگاد، قیر FOB نفت پاسارگاد و قیر EXW نفت پاسارگاد خود را به بازارهای اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و پاسیفیک صادر کند.

(جهت اطلاع از انواع قیر و کاربرد های هر کدام مطالعه مقاله قیر چیست را به شما پیشنهاد می کنیم)

صادرات قیر پالایشگاه نفت پاسارگاد

قیمت قیر پالایشگاه پاسارگاد چقدر است؟

قیمت محصولات قیر از جمله قیمت قیر بشکه ای پاسارگاد و قیر تناژ پالایشگاه نفت پاسارگاد بسته به عوامل مختلف متفاوت هستند. برای قیرهای صادراتی، قیمت ارز می‌تواند بر روی قیمت بندی این محصولات تاثیر بگذارد. همچنین، عواملی مثل عرضه و تقاضا، هزینه‌های فرایند تولید و حمل و نقل هم مسلماً در قیمت محصولات قیرِ نفت پاسارگاد اثر می‌گذارند. در حال حاضر، قیمت بندی محصولات پالایشگاه پاسارگاد بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار متفاوت است.

قیر 60/90 : قیمت و خرید قیر 60/90 + کاربرد و مزایا

قیمت قیر پالایشگاه پاسارگاد

خرید قیر صادراتی با ایران ای ترید

ایران ای ترید با در ارتباط بودن با بزرگترین پالایشگاه های قیر ایران امکان خرید قیر با بهترین قیمت را به شما ارائه می نماید.

ما برای اینکه شما خیالی آسوده از معملات داشته باشید به صورت لحظه ای قیمت قیر صادراتی را به روز کرده و شما در جریان کوچکترین نوسانات این محصول قرار می دهیم . جهت سهولت در اطلاع از قیمت و خرید قیر صادراتی می توانید به آدرس https://iranetrade.com/ مراجعه و یا برای راهنمایی بیشتر با شماره های 88981247 یا 88991554 تماس حاصل نمایید.

منبع: ویکی پدیا

قیمت قیر

مقالات مرتبط

نظرات