قیر 40/60 : قیمت و خرید قیر 40/60 + کاربرد و مزایا

قیر 40/60 با درجه نفوذ استاندارد برای عایق‌کاری و ساخت آسفالت، مخصوصا در آب و هوای گرم، استفاده می‌شود. انواع قیر با توجه به قابلیت‌های خاصی که دارند برای شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم قیرها درجه نفوذپذیری آن‌ها است که معمولاً بر همین اساس هم نامگذاری می‌شوند. در در این بخش از ایران ای ترید می‌خواهیم علاوه بر بررسی ویژگی ها و مشخصات قیر  40/60 درباره‌ی نحوه‌ی تولید قیرِ 40/60، کاربرد آن و همینطور عوامل مهم بر قیمت قیر 40/60 بپردازیم. برای خرید قیرِ 40/60 بهترین قیمت را از ایران ای ترید استعلام بگیرید. ایران ای ترید مرجع تخصصی فروش قیر 40/60 صادارتی است.

قیر 40/60

قیر نفوذی 40/60 با درجه نفوذ 4 تا 6 میلیمتر در مدت زمان 5 ثانیه، قیر تقریبا سفت و سختی است.از این قیر برای سنگ فرش خیابان، راه‌سازی و تعمیرات جاده‌ای در مناطقی با آب و هوای گرم، استفاده می‌شود. 

اگرچه که قیرها از نظر ظاهری همگی سیاه و چسبنده هستند، اما یکسری ویژگی‌های خاص دارند که آن‌ها را به انواع مختلف دسته بندی می‌کند. درجه نفوذپذیری قیر از ویژگی‌های مهم آن است. درجه نفوذپذیری در واقع سختی و نرمی قیر را تعیین می‌کند. بر اساس شاخص نفوذپذیری قیر است که تعیین می‌کند برای کدام آب و هوا، ماندگاری و انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. 

طبق یک قانون کلی، هر چقدر که درجه نفوذپذیری پایین‌تر باشد، قیر سخت‌تر و هر چقدر درجه نفوذپذیری بالاتر باشد قیر نرم‌تر است. درجه‌ی نفوذپذیری یعنی نفوذ قیر به سطوح و لایه‌های زیرین زمین. درجه نفوذ قیر 40/60 بین 4 تا 6 میلیمتر است. 

(جهت اطلاع بیشتر از قیمت و کاربرد قیر امولسیون می توانید مقاله قیر امولسیون را مطالعه نمایید.)

درجه نفوذ پذیری قیر چیست: نحوه تعیین درجه نفوذ پذیری قیر + مقایسه

قیر 40/60

نحوه‌ی تولید قیر 40/60 چگونه است؟

قیرِ خالص از تقطیر نفت خام، طی فرایند هوادهی وکیوم باتوم تولید می‌شود. وکیوم باتوم نام ماده‌ ته نشین شده در برج تقطیر در خلاء است. این ماده با قرار گرفتن در معرض هوا و ایجاد پیوندهای عرضی بین مولکول‌ها، به ماده‌ی سیاه رنگ و چسبنده‌ای یعنی قیر صادارتی 40/60 تبدیل می‌شود. درجه‌ی نفوذپذیری قیر به میزان اکسیداسیون بر روی وکیوم باتوم بستگی دارد. 

قیر با درجه نفوذ 40/60 دارای نفوذ بین 40 تا 60 دهم میلی متر و نقطه نرم شدن بین 48 تا 56 درجه سانتیگراد است. قیر با گرید نفوذ 40/60 دارای خاصیت ترموپلاستیک است که مانند مواد رزین مصنوعی است که با حرارت دادن نرم تر و در هوای سرد، سفت و سخت می‌شود.

(جهت اطلاع از قیمت و کاربرد قیر عملکردی مقاله قیر عملکردی را مطالعه نمایید.)

نحوه‌ی تولید قیر 40/60

ویژگی‌ها و مشخصات فنی قیرِ صادارتی 40/60

انواع قیر طبق استاندارهای جهانی، مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و مشخصات آن‌ها مثل چگالی در دمای 25 درجه (دمای آزمایشگاهی)، نفوذ پذیری، نقطه نرم شدن، شکل پذیری، کاهش وزن قیر در حرارت،  نفوذپذیری بعد از حرارت، نقطه اشتعال، میزان حلالیت در تری کلرواتیلن، تست نقطه‌ای و خیلی از موارد دیگر ثبت می‌شود. برای خرید قیر صادارتی 40/60 و استعلام قیمت قیر 40/60 با ایران ای ترید تماس بگیرید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی قیر 40/60

کاربرد قیرِ 40/60

درجه نفوذ قیر 40/60 یک قیر استاندارد است که معمولا برای راهسازی و آسفالت مناسب است. در کل قیرها با درجه نفوذ خاصیت ترموپلاستیک دارند و باعث می‌شوند که مواد قیر در دماهای بالا نرم و در دماهای پایین سخت شوند. این رابطه دما و ویسکوزیته قیر، برای تعیین پارامترهای عملکردی مانند چسبندگی، دوام و دمای کاربردی قیر بسیار با اهمیت است. 

کاربرد قیر 40/60

خرید قیر 40/60

برای ارتباط با کارشناسان ایران ای ترید، می‌توانید از چت آنلاین وبسایت، واتس آپ و یا به‌صورت حضوری از مشورت با آن‌ها بهرهمند شوید. 

در وبسایت ایران ای ترید، می‌توانید قیر صادارتی 40/60 و انواع قیر را با بررسی کیفیت و قیمت تمامی شرکت‌ها و درگاه‌های مختلف برآورد کرده و بهترین قیر چهل شصت را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. ایران ای ترید به تجارت شما در قیر و یا یافتن یک تأمین کننده‌ی منصف برای خرید و فروش قیرِ 40/60 سرعت می‌بخشد. 

(جهت اطلاع از قیمت و کاربرد قیر اکسیده مقاله قیر دمیده را مطالعه نمایید.)

قیر 60/90 : قیمت و خرید قیر 60/90 + کاربرد و مزایا

خرید قیر 40/60

قیمت قیرِ 40/60

ایران ای ترید در جهت سهولت فعالیت تاجران در بازار جهانی قیر، بستر آنلاین ارائه قیمت لحظه‌ای قیر پالایشگاه‌های ایران را فراهم کرده است. کارشناسان ایران ای ترید با ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان قیر، زمینه صادارت قیر ایران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم ساخته است. قیمت قیر صادارتی ایران را از وبسایت ایران ای ترید پیگیری کنید. 

جهت سهولت در اطلاع از قیمت و خرید قیر صادراتی می توانید به آدرس https://iranetrade.com مراجعه و یا برای راهنمایی بیشتر با شماره های 88981247 یا 88991554 تماس حاصل نمایید.

قیمت قیر 40/60

منبع : ویکی پدیا

قیمت قیر بشکه ای

مقالات مرتبط

نظرات